top of page

Veelgestelde vragen

Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.

  • Wat hebben jullie nodig om de poetsbeurt op locatie uit te voeren?
    Om uw auto op locatie te kunnen poetsen, hebben we een standaard stopcontact (230 volt) nodig binnen een straal van 10 meter van uw auto. Daarnaast hebben we voldoende ruimte rondom de auto nodig om ons werk op de beste manier uit te kunnen voeren.
  • Zijn de vermelde datum en tijd verplicht om aan te houden?
    Wanneer u een poetsbeurt bij ons boekt, vragen wij naar uw gewenste datum en tijdstip. We willen erop wijzen dat dit een voorkeur is. Momenteel hebben we nog geen systeem dat alleen beschikbare tijdstippen laat zien in ons reserveringsformulier. We streven er echter naar om hier in de toekomst aan te werken. Natuurlijk doen we ons uiterste best om aan uw voorkeur te voldoen, maar dit is niet altijd haalbaar. In dat geval zullen we met u overleggen om een geschikte datum/tijdstip te vinden.
  • Komen er meerwerk / kosten bij?
    Wanneer u via onze website een poetsbeurt reserveert, heeft u de vrijheid om het pakket en de opties te kiezen die het beste passen bij uw auto. Het kan gebeuren dat u een verkeerde keuze maakt, wat natuurlijk geen probleem is. Dit kan echter wel leiden tot extra kosten, die altijd vooraf en in samenspraak met u worden besproken. Het is belangrijk te benadrukken dat u nooit verplicht bent om deze aanvullende werkzaamheden te laten uitvoeren. Het kan voorkomen dat we op het moment van de afspraak geen extra tijd beschikbaar hebben. Hierdoor kan het noodzakelijk zijn om voor de aanvullende service(s) een nieuwe afspraak te maken. Natuurlijk gebeurt dit alles in overleg met u.
  • Poetsen jullie ook bij een temperatuur onder 0 graden?
    Het is mogelijk om te poetsen in koude omstandigheden, maar meestal is dit wel lastig. Onze ervaring leert dat we alleen kunnen poetsen als de buitentemperatuur boven het vriespunt is en het zonnig is, of als we binnen kunnen werken, bijvoorbeeld onder een carport. Onze techniek omvat stoomreiniging (met temperaturen van ongeveer +/- 180 graden), er bestaat een risico dat de waterreservoirs bevriezen. Indien het geval zich voordoet dat het vriest op de dag van uw afspraak, zullen we van tevoren contact met u opnemen. Het kan nodig zijn om de afspraak te verzetten naar een andere datum of tijd.
  • Poetsen jullie ook bij slecht weer (regen / sneeuw) ?
    Dit is mogelijk, echter hangt dit wel af van hoe slecht het weer is. Stoomreiniging kan namelijk ook uitgevoerd worden tijdens regen of sneeuw. Het kan echter nodig zijn om onze werkwijze iets aan te passen of bepaalde onderdelen op een andere manier uit te voeren. Deze aanpassingen worden altijd ter plaatse besproken met onze autopoetser. Mocht het gebeuren dat het slecht weer is als u een afspraak gemaakt heeft, nemen wij vooraf even contact met u op. Het kan nodig zijn om de afspraak te verzetten naar een andere datum of tijd.
  • Onder welke categorie valt mijn type auto?
    Om u een redelijk overzicht te geven van de soorten auto’s en in welke categorieën wij ze zien vallen treft u in ons reserveringsformulier bij het kopje 'auto categorieën' een voorbeeld aan. Mocht u vragen hebben over onder welke categorie uw auto valt kunt u altijd contact met ons opnemen.
  • Wat is jullie werkgebied?
    Op dit moment is ons werkgebied Noord-Brabant.
  • Poetsen jullie ook campers of caravans?
    Absoluut! We bieden ook poetsdiensten aan voor campers en caravans op uw gewenste locatie. U hoeft niet naar ons te komen; wij komen naar u toe om uw camper of caravan te poetsen, of dat nu bij uw huis is of op de camping! Kijk hier voor meer informatie en de prijs.
  • Er zit verf op mijn auto, kunnen jullie dit eruit halen?
    Dit is lastig. Verf laat zich er doorgaans lastig afhalen. Het kan zijn dat een gedeelte van uw auto gepolijst of zelfs geschuurd moet worden. Wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op.
  • Er zit boomhars op de lak van mijn auto, kunnen jullie dit eraf halen?
    Het verwijderen van boomhars van uw auto kan een uitdaging zijn, omdat het afhangt van verschillende factoren, zoals het type hars, de duur van de hars op de lak en de staat van de lak van uw auto. Als u boomhars op uw auto aantreft, raden wij aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze autopoetser voor een intake. Dit kan op locatie of bij onze vestiging in Berkel-Enschot. Na de intake zal worden bekeken hoe en wanneer de hars kan worden verwijderd. Als u dat wenst, kan onze medewerker direct een afspraak met u maken. Wilt u een inventarisatie? Neem dan contact met ons op.
  • Kunnen jullie ook groene aanslag van mijn cabriodak halen?
    In veel gevallen is het mogelijk om groene aanslag van een cabriodak te verwijderen. Dit is echter wel afhankelijk van het type aanslag, hoelang het al aanwezig is en de conditie van het cabriodak. Als u groene aanslag op uw cabriodak aantreft, adviseren wij u om vooraf contact met ons op te nemen. Op die manier kunnen we de situatie beoordelen en u het beste advies geven. Omdat het verwijderen van groene aanslag op een cabrio dak een arbeidsintensieve klus is is groene aanslag van uw cabrio dak halen is altijd meerwerk en op nacalculatie.
  • Ik heb een extra vieze auto. Kan ik daarvoor ook bij jullie terecht?
    Natuurlijk! We beschouwen juist extra vieze auto's als een professionele uitdaging. Houd er echter rekening mee dat het schoonmaken van een extra vieze auto mogelijk meer tijd in beslag neemt. Om onaangename verrassingen achteraf te voorkomen, raden we aan om bij uw reservering direct de optie "Extra vuil toeslag" te selecteren. Zo weet u precies waar u aan toe bent qua prijs.
  • Hoe kan ik betalen?
    U kunt de autopoetsbeurt betalen nadat u tevreden bent, op verschillende manieren. U kunt betalen via een QR-code, een betaalverzoek of met contant geld. Als u een zakelijke klant bent en al meer dan 3 jaar ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel, kunt u vragen om een factuur.
  • Wanneer betaal ik?
    Bij HPCarCare, kunt u altijd achteraf betalen. Op deze manier zorgen wij ervoor dat u nooit te veel betaalt en het daadwerkelijke resultaat eerst kunt zien. Voordat we beginnen met de poetsbeurt, bespreken we duidelijk met u welke werkzaamheden zullen worden uitgevoerd en welke kosten daaraan verbonden zijn.
  • Kan ik een factuur krijgen?
    Natuurlijk kunt u een factuur krijgen. Vraag dit aan de autopoetser . Binnen 24 uur na de poetsbeurt ontvangt u dan de factuur. Als u echter andere facturatiegegevens wilt gebruiken, geef dit dan alstublieft vooraf aan.
  • Kan ik ook op factuur achteraf betalen?
    Voor bedrijven bestaat de mogelijkheid om een factuur te ontvangen. Om hiervoor in aanmerking te komen, moet uw bedrijf echter minimaal 3 jaar actief ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel. Vraag dit altijd vooraf even bij ons aan, zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken. Houd er rekening mee dat deze optie alleen beschikbaar is voor bedrijven.

Als u vragen heeft over poetsbeurten, technische zaken, administratie of klachten, kunt u hier de FAQ lezen.

bottom of page